miercuri, 23 mai 2012

Contractul de vanzare-cumparare






              Contractul dc vânzare-cumpărare este convenţia prin care o persoană, numită vânzător, transmite altei persoane numită cumpărător, dreptul său de proprietate  sau alte drepturi in schimbul unei sume de bani, numită preţ. Deci practic eu iti dau ceva ce imi apartine , contra unei sume pe care tu mi'o vei oferi in momentul intrarii in posesie a produsului meu , si astfel titlul de proprietate al produsului respectiv va intra in posesia ta . Astfel putem spune ca am incheiat o conventie de vanzare-cumparare . Importanţa contractului de vânzare-cumpărare rezultă din raptul că acest contract constituie cel mai perfect şi cel mai răspândii instrument juridic prin care se realizează circuitul civil al bunurilor şi valorilor. Rolul său juridic şi economic este în continuă şi firească creştere, în condiţiile trecerii la o economie de piaţă funcţională.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu